
«Pingelises eelarvesituatsioonis peame leidma täiendavaid võimalusi, kuidas riigile lisavahendeid leida,» kommenteeris ministeeriumi pressiasekantsler. «Oleks üsna läbinähtav, kui varjaksime, et oleme seejuures eeskuju võtnud rahvusvahelistelt ettevõtetelt – ootuspärase info vahele niinimetatud sponsorteadete lisamine pole näiteks elektroonilises meedias ammu enam vastuvõetamatu.»
Haridus- ja teadusministri Jaak Aaviksoo sarnasemustriline väljaütlemine olevat olnud aga ministri enese ebaõnnestunud katse Eesti kirjandusele niiöelda omal kulul tasuta reklaami teha, mis aga tagantjärele vaadates ebaõnnestus täielikult. «Nii nagu ei saa kootud kaisunukkudega Hello Kitty vastu, ei ole ka Tuglasel mingeid relvi Cartlandi võitmiseks,» lisas kantsler.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar