2000-02-10

Algab reklaamikampaania, mis tutvustab hädaabinumbrit

Peatselt hakkab meie tele- ning raadiokanaleil nii söögi alla kui ka peale jooksma reklaamideseeria, mis püüab populariseerida üldist hädaabinumbrit 112.

Kavas on ära osta ka ajakirjandusväljaannete esi- kui ka tagakaaned, et number, millele helistamine on paljudele üllatusena täiesti tasuta, sööbiks inimeste mällu.

Volitatud esindaja sõnul on hädaabinumbri kasutamine osutunud oodatust palju väiksemaks. "Pool aastat on numbri käivitamisest möödas ning tulemused on mul käes," sõnas ta, lehvitades näppude vahel paari paberilehte helistajate nimede ning telefoninumbritega.

"On välja kujunenud teatud kontingent, kes on numbri omaks võtnud ning kes seda ka pidevalt kasutavad, samas paljud pole endale veel teadvustanud, et numbrile 112 ei pea helistama sugugi vaid siis, kui viimane häda käes."

"Sellest numbrist peaks saama osa meie igapäevaelust, seda numbrit peaks teadma isegi iga titt, kes on une pealt üles aetud. Et seda saavutada, pole meil 1,6 miljonist kroonist kahju, isegi 2 miljonist, kui meil see raha oleks."

Präänikuks on helistajatele väälja pandud auhinnad, mis loositakse kõigi helistajate vahel välja märtsi alguses. Rohkem kõnesid annab ka suurema võimaluse võita.

Peaauhinnaks on reis vabalt valitud katastroofipiirkonda, õnnetus- või kuriteopaika otse sündmuste keskele. Teiseks auhinnaks on nädalane ekskursioon kiirabihaiglasse ning laibakuuri.

Kolmanda auhinna saaja aga saab veeta päeva kinnipidamiskohas koos raskete kurjategijatega.

Kommentaare ei ole: