2000-02-28

Krooniga deliiriumisse ja tagasi

Eriti kalli alkoholi maaletooja Transcup alustab täna reklaamikampaaniat ja müüb kolme päeva jooksul sisseveetavaid, praegu poes ligi 1000 EEKi maksvaid margikonjakeid ainult ühe krooni eest.

Transcup on teatanud, et odava hinnaga tahetakse selgitada, kas inimesed põhimõtteliselt ei joo nende konjakit või jätavad sellepärast joomata, et märjuke on kallis.

"Kui tuleb välja, et odavama hinnaga on rohkem joojaid, siis kaalume ka edaspidi nädala sees hinda langetada," ütles meie reporterile firma Eesti esinduse juht Paavel A. Geenius.

"See on umbes sama, nagu otsustaks mõni raudteekompanii pileteid mõne päeva jooksul 1 krooni eest müüa ja kinnitaks, et uurib, kas hinnal ja sõitjate arvul on mõningane seos või ei taha publik mingil juhul rongiga sõita," on Transcupi reklaamitrikki kommenteeritud.

Sellised kommentaarid aga Transcupi võetud sihilt ei kõiguta. "Kadedate mökitamine," lausub Paavel A. Geenius veendunult ja kinnitab veelkord, et tegu on puhtakujulise turuuuringuga.

Autor: Juhan Voolaid

Kommentaare ei ole: